Thursday, June 25, 2009

KESABARAN KU TERCABAR???

Aduh.... arini ape la malang nasib ku... tepat jam ( alamak lupa plak... mybe kul 8.30pg kot.. time tu aku baru je smpi opis) singgah bank jap... biasa la hr gaji hehehehe..

tp bkn itu yg nk citer arini.... cite lain...



sesampai je opis... ada seseorg bgtau aku... pasal bos.. aku dh mula bmbg... entah ape agak nya kali ni yg x kena aku buat... mcm serius.... huhuhu.. aku rileks je... dgr2.... dgn kusyuk ni... some one inform kt aku... bos xpuas ht kt ank buah dia yg akhir2 ni cm chipsmore.. aku pk2.. aku ke cmtu... mcm tuju kt aku dn kawan2.. aku sabar lagi... dgr je some one tu citer.... sabar.. sabar.. dn sabar...



abis je sabar... aku bunyi la... cm ada yg x kena je... aku ckp la.. " kalo x silap, sy bertapa smpi ptg. kt opis walaupun xder keja.. kul 5.00ptg baru blik x caye tnye PM Khas (cm kerani lah kt opis ni)... mana ada kuar tnpa sbb.. kalo kuar pun inform kt bos" cmtu la aku jwb...



pastu aku blah cmtu je.. sbb rasa tercabar sgt bila org ckp cmtu... kita x buat tp org tuduh kita... dulu mybe aku salah, kuar buat pemantauan x inform kt bos..... tp slps je "kes" tu x lama dulu.. aku mula berhati2.... dan ini ke yg jadik bila kita terlalu berhati2...???



aku dok pk sorg2.. ( smpi aku x kuar pun arini.. lapo weh... huhuhu ) merajuk lh tu... ni pun dok sorg2 lagi org lain entah kemana.. tp kalo msih ckp aku buat hal... mmg org tu nk kena lah.... kalo betul aku wat salah.. aku akn ngaku.. tp bila aku x buat dn org tuduh.. mmg aku angin lah... sory la ek... aku mmg dh serik bila org " pijak kepala" aku.. dulu mmg aku diam.. tp skrg x lagi.. aku xnk di buli lg.... sbb tu aku bangkit dn bersuara... aku tau.... tak semua org terima cara dn tindakan kita.. tp sekurang2 nya, hormat lah pendirian kita... aku akn respek kt org bila org respek kt aku...

4 comments:

tarzandesa said...

siapa yg berani tuduh2 zue tuh?
Bagitau tok...biar tok sumpah jd batu

PuAn MyVi PuTiH said...

xper lah tok.. ni hal opis huhuhu

tqarzandesa said...

kenapalah sesama rakan sekerja pun nak tikam menikam

PuAn MyVi PuTiH said...

kalo ada PHD ssh sket.. tp xper.. biarkan mereka