Monday, August 17, 2009

ALAMAK!!!!!!


aduhai ape nak jadi ni... ermm xbleh di biarkan... terkezut giler rasanya... cmner leh jadi gini..

ahaa... nk tau ape kes???? korang tau x... hah? x tau.... meh nk kasi tau.. bermula lah sebuah cerita kwang2... aduh, tension betul la... tetibe je rasa sesak nafas... sendat.. ketat... semua ni gara2 aku dah x control makan.. aku dah xleh nk pakai kebaya la.... huwaa........ sedey nyer.... ari ni aku g opis ngn kebaya pink aku... sebulan da aku x pakai.. biasanya kalo time free.. kerja x stress.. rileks jer aku pakai la kebaya.. kalo nk kena outing aku mmg malas.. leceh sbb comfirm kena tinggal x pun kena ejek dek kwn2.. maklum je la kalo pakai kebaya ni jalan kena sopan santun... huhuhu..

tapi... hr ni aku pakai la. sbb da tau mmg dok opis je.. alamak.... slps je breakfast aku rasa cm x selesa je.. rasa nk balik je tukar baju.. sesak nafas tibe2.... aku perasan... berat aku dah naik la.. smpi tahap kebaya aku pun rasa ketat.. alamak, cmner ni.... aku ni dah gemuk ker? baju ni dah kecik ke? huhuhu.. ape aku nk buat eh.. aku mmg x memikir soal makan sejak 2 menjak ni.. malah aku rasa sntiasa lapo... sejam slps makan sure aku akn ke dapur balik... sebulan aku tgk perubahan aku ni... mmg betul la... dah naik berat aku.. Help Me!!!!!... cmner nk turun balik ni....

No comments: