Friday, October 9, 2009

hai... sorry...

salam rindu buat semua... lama jugak aku x update smthng kt blog ni... bukan x sudi but aku xtau da nk tulis ape.. sure korang bosan kalo asik citer hal kehidupan aku je kn.. so aku amik keputusan rest sekejap....

sebenarnya bnyk jugak yg berlaku beberapa hari ni... hari ni hari terakhir aku berpuasa 6 syawal.. minggu lepas aku buat direct tp bnyk sgt undangan rumah terbuka aku stop la kejap hehe... termasuklah opis aku sendiri.. ermmm seronok sangat program tu... mcm2 adaaa....
dan hari ni bila semuanya selesai aku kembali menunaikan kewajipan aku.. syukur kali ini aku tidak rasa keletihan sngat.. smga aku dapat lakukan sehingga habis..

kalo nk di fikirkan terlalu banyak yg aku harus lalui.. namun, aku perlu faham bahawa semua manusia akan di uji.. kalo aku rasa kesusahan beribu lagi org juga merasa perkara yang sama.. so, fikir-fikir lah sebelum kita merungut tak tentu pasal kan..

No comments: