Tuesday, December 1, 2009

1hb DISEMBER 2009

( Ini lah cinta sejati ku, setia menemani ku ke mana perlu...)

Salam Sayang Buat Semua...

Setelah sekian lama, kini aku kembali.. sory bkn sngaja tp masalah teknikal yg mnjadikan aku begini hehe...selama hanpir sebulan ni bkn merajuk atau lupa kt u all.. but sistem asik error je tu yg x dapat mnjenguk..

By the way... sempena hari pertama dalam bln terakhir tahun 2009 ni, aku akn create smthng...
huh... aku rindu sebenarnya.. rindu sangat pada cintaku yg pupus di tengah jalan.. serasa serik utk bercinta... seperti fobia dengan janji2 manis lelaki... bkn utk aku memperkicilkan mereka.. mungkin setengah dr mereka yg punyai sikap begitu sehingga wanita2 sekarang terasa Cinta adalah Permainan..... Benarkah begitu?????

Bila keseorangan, aku memang terasa.. teringat kenangan manis bersama.. sama2 buat perancagan.. sama2 berbincang.. berbual.. bercerita utk legakan fikiran... namun, sekarang hanya tinggal aku sendirian.. tiada lagi kegembiraan.... oh Tuhan Ampun kn aku jika aku bersalah.. aku rindukan dia.. kasih sayang.. tumpuan.. perhatian... aku benar2 rindu.... tapi siapalah aku.. mungkin aku tak layak buat dia....

Kawan2 ku pula.. dalam kegembiraan mereka ada juga kdg kala menitiskan air mata.. biasa lah hidup berumah tangga pasti ada dugaan melanda.. aku simpati dengan sorang kawan aku tu.. aku harap dia bersabar.. semoga kelahiran anak dia nanti akan lebih memberi makna buat keluarganya..

Yang sorang lagi... pasti tgh bahagia dengan cintanya.. aku harap2 lelaki itu jodoh yg tepat buat dia.. aku harap dia akn bahagia dgn perkahwinanya tahun depan.. walaupun kdg2 dia ada maklum kan bahwa sering berkecil hati tp aku harap itu hanya dugaan kecil buat dia.. aku teringin utk melihat dia bahagia dengan pasangannya nanti..

Farahanim... sahabat aku ni telah selamat melahirkan bayi perempuan comel pada
24hb November 2009.. bayi seberat 3.3kg ni sungguh comel mcm mak dia gak... tahniah sahabatku.. semoga kehadiran fifi akan memberi kebahagian berpanjangan buat kalian..

Che Ragayah Che Omar... cikgu kesayangan aku telah pun selamat di ijabkabul bersama pasangannya pada 29hb November 2009. tahniah cikgu, setelah sekian lama sy menunggu akhirnya penantian cikgu berakhir jugak... walaupun 7 thn lepas dia mngajar aku tapi sampai sekarang kami berhubung.. malangnya, aku tak dapat mnghadiri majlis nya di Kelantan akibat banjir yang melanda.. namun begitu dari jauh ku kirimkan doa agar kebahagiaan milik kalian..

Aku gembira dengan ceritera rentetan perjalanan hidup ku.. pahit manis semua aku lalui utk tahun ni.. tapi bagaimana dengan aku utk masa hadapan... Tahun baru akan 30 hari lagi.. nak tak nak pasti kena tempuhi juga.. tahun ni memang bnyk yg aku kena lalui.. yang paling menyedihkan adalah tentang cinta.. ramai yg sering bertanya tntg perkahwinan aku namun itu hanya tinggal kenangan.. tahun 2010 aku dah berusia 27 tahun... melihat shbt2 telah selamat, aku semakin bimbang.. kdg kala bila mnghadiri majlis perkahwinan kawan2 air mata terasa ingin jatuh dr kelopaknya... sebak.. aku redha.. mungkin waktu dan ketika utk aku masih belum tiba.....




3 comments:

Relevan said...

27 tahun muda lagi zue.. :)

PuAn MyVi PuTiH said...

dok mngira usia..

Anonymous said...

bila kah agaknya