Friday, March 5, 2010

Aku Rindu....

salam... aku rasa begitu lama kita x bertemu di ruangan ini kan... Tuhan saja yang tahu betapa aku benar2 rindu untuk menulis di sini.... di sini aku rasakn peluang kedua yg aku ada untuk meluahkan sesuatu yg terpendam dalam lubuk hati ini....

oh Tuhan.... akhirnya selepas berbulan lamanya aku berjaya kembali untuk berada di ruangan ini.... mmg aku amat2 brsyukur..... tak tahu di mana silapnya... aku gagal untuk membuka kata laluan di blog aku sendiri.... sedih nya rasa tak tahu la nk cerita.. macam2 cara aku gunakan.. pelbagai org aku menagih simpati untuk pastikan blog aku ini kembali brfungsi... berkat kesabaran dan di hari jumaat yg mulia ini... semuanya kembali spt asal..... alhmdulillah...

Bukan tak mahu mmbuka akaun baru tp aku amat syg sgt blog yg ada ni.... yang pasti aku yakin pasti ada hikmah kn...


so, kwn2 ku di harap kalian masih setia sentiasa brsamaku seperti sebelum ini... besar harapan ku agar kalian tetap menerima kehadiran ku sebagai bloger... setia mnjadi teman... menjadi pengkritik tetap ku....

No comments: