Wednesday, May 5, 2010

SELAMAT ULANGTAHUN SAYANG


Pada tanggal 05 mei 2010 usia ku genap 27 tahun. Dah cukup bnyk kan. namun, ape yg penting aku harap dan brdoa semoga aku menjadi seorang yang lebih matang dalam membuat sesuatu keputusan. berlainan tahun ni, aku meraikan ulangtahun ku bersama keluarga tersayang serta rakan2 yang selama ini setia sentiasa bersama diriku.. tiada sambutan mahupun hadiah kerana bagi aku cukup lah ingatan tulus ikhlas dari mereka sekalian. Sunyi?? oh tidak.. aku tidak merasa bebanan itu. aku masih ada lagi rakan2 serta keluarga ku yg aku tahu amat2 mnyangi diri ini.

aku tahu, pada usia sebegini aku sepatutnya mnpunyai teman hidup. aku percaya dgn ketentuan takdir kerana DIA yang lebih tahu segalanya. biarlah ape org nk fikir tentang diri aku, aku dah tak mampu untuk menjawab segala pertanyaan kalian. biarlah ia menjadi rahsia antara aku dan DIA yang maha berkuasa. aku akan terus sabar menanti... semoga impian kita semua menjadi kenyataan.. bila impian menjadi nyata pasti akan terjawab segala persoalan.

2 comments:

zainuddinm said...

tahniah kerana berjaya sampai ke angka 27. Thanks to Allah.

PuAn MyVi PuTiH said...

alhamdulillah.... syukur