Tuesday, January 11, 2011

11.1.11 so sweet :-)


Salam, sangat cun lg comel kn date hari ni.. jadi saya tak nak ketinggalan utk update date tu dlm entry sy hari ni huahuahua.. ape yg best sgt kwn sy ckp?? hurmmm cntik la sbb smua nye 1 kt situ.. yg lg best sbb hr ni besday penyanyi kesayangan saya Dato Ct Nurhaliza yg ke 32thn..

Diam tak diam ( ayat yg popular skrg slps AJL huhu ) kita dah pun lalui 11hari di tahun 2011.. semoga kita mampu jalani dengan baik dan jayanya ek.. dr dalam hati sy sendiri, 11 hari ni adalah permulaan yang baik dalam kehidupan saya.. dengan rasa rendah diri saya merasakan kasih sayang saya terhadap en tunang semakin mekar berkembang... alhamdulillah.. semoga CINTA saya terhadap Allah S.W.T semakin menebal, CINTA saya terhadap ibu bapa dan keluarga semakin kukuh, CINTA terhadap si dia semakin mewangi serta CINTA terhadap kawan2 juga semakin kuat... saya sayang mereka semua kerana mereka sy tetap di sini..

No comments: