Wednesday, April 13, 2011

SaNgaT GuMbiRa...

alhmdulillah, syukur sangat2.. virus demam yg aku dapat baru2 ni dah hampir sembuh... cuma suara lagi masih serak2 ella hehe.. ape2 pun aku tetap brsyukur dan terima ini sebagai satu dugaan...

terasa sedikit lapang hati ni bila berpeluang berbual dengan encik tunang hampir 1 jam petang tadi.. tq my love kerana sudi meluangkan masa untuk sayang dalam kesibukan yang melanda diri abang.. sayang faham tuntutan tugas abang dan sayang akan tetap setia menanti... biasa nya kami memang tak pernah lost contact, hr2 kami akan gunakan peluang itu untuk lepaskan rindu.. bila dalam kesibukan ni aku kena lebih faham dia...

berbicara soal gembira, aku tumpang bahagia bila salah seorg bestfriend aku telah selamat melahirkan bayi lelaki pada 27hb julai 2011 lepas... tahniah puan tini kini 2 orang la hero u hehe.. tak lupa juga date tu aku bertemu kembali dengan kak aty.. kali ni cukup berbeza kerana pertemuan kami ni di temani oleh pasangan masing2... aku dengan encik tunang dan dia dengan en suami.. bahagia aku melihat mereka... cuma masih belum rezeki mereka untuk menimang cahaya mata dalam masa terdekat ini... insyaallah coming soon kn...

1 comment:

Nizam Awang Brahim said...

Musim orang tak sehat gamoknye....