Friday, June 17, 2011

~~ tak mau stress~~

banyak lagi tugasan yang perlu aku settle kn demi mempastikan wedding kami berjalan seperti yang di rancang... mnggu lps kami da settle kn bab kad kawen.. wah, sangat teruja sbb kad kawen tu kami design sndiri.. nasib la kedai tu mampu melayan kerenah kami yang sangat cerewet ni..

aku rasa en tunang dn aku sama je cerewet... kami sebenar sangat prihatin la... kawen sekali je tau, so... ape salah nya kalo bersusah payah sket untuk majlis yang akan di kenang sepanjang hidup... mula2 aku rasa cemas jugak.. sbb budak tu wat muka masam je bila aku mintak ubah warna dia... yer la xmau la warni warni sgt dah mcm kad hr jadi pulak...

tapi, berkat kan.. akhirnya budak tu tunjuk senyum yang sangat manis sbb brjaya siap kn kad mngikut citarasa kami... mmg sangat berhati hati kami ni.. sekecil kecil kesilapan pun kami mntak ubah balik... biasa la.. pelanggan adalah di utamakan hehe

now, rasa sket lega sbb kes kad kawen dah pun settle.. hnya tunggu dorg cetak dn lps tu boleh lah lihat hasil yang sangat gempak itu hehe...

bulan dpn lak aku akn trun kuantan lagi.. kali ni nk last fitting baju... ni pn antara perkara penting dr bnyk2 perkara penting jugak... smua ni nmpk awesome... yer la mcm aku ckp td la.. kawen sekali je.. dn hnya nk jd kan wedding ni kenangan yang boleh di kenang sampai bila2...

tak nafi... stress tu mmg wujud... aku harap sangat dapat atasi masalah stress ni.. time ni la... silap sikit mula lah nk merajuk.. bila merajuk bkn sng2 nk di pujuk... time ni jugak la semua akn jd lebih serius... silap set jwbnye... hurmmm tp alhmdulillah, segala mcm dugaan yg wujud kami cuba handle molek2 agar tiada yg trgutis di hati...

yang sangat penting di waktu ini.... fahami lah pasangan anda...


*** sya sangat sayangkn dia.....

No comments: