Monday, June 29, 2009

aKu BuKaN UnTuKmU . . .


" kita KAWAN je" itu lah kata2 yg aku lontarkn tepat jam 4.23ptg 26 mei yg lalu.. bkn sng utk kita melafazakn sesuatu perkara itu.. namun itulah hakikat sebuah kehidupan.. aku terima dgn hati yg tabah... bkn utk aku berdegil.... tp aku xmmpu lg utk bertahan...

Genap sebulan (26 jun 2009) aku melayari hari2 tanpa sebuah cinta... sedih?? tension?? bersalah?? entah aku pun xtau ape yg sdg aku alami.. tp yg jelas.... setitik air mata pun x keluar di kala itu.. mgkin kerana ia telah beku kot hehehe..

Ini lah sebuah suratan.. utk ape kita bersedih kerana inilah Takdir buat kita.. kita x harus mngalah atau terus membenci kerana ini yg telah tertulis.. mgkin kita bkn utk dia dan dia juga bkn utk kita.. relakan perpisahan itu kerana mgkin ada yg terbaik telah di janjikan buat anda suatu hari nnti... mgkin bkn skrg tp percayalah ia ttp ada.. itu lah semangat yg aku gunakan utk aku terus berada di sini hingga ke hari ini..

Telah bnyk yg aku pelajari tntg kehidupan.. nmun, aku x kan berhenti belajar.. kehidupan ni mmg la xder peperiksaan cm zaman sekolah dulu2.. tp kita kena ttp belajar dn terus belajar kerana kita akn sering dn sentiasa di uji dlm ape jua keadaan. ape yg kita belajar.. itu lah yg akn mematangkn kita dn memberikan kita keyakinan...

Ape yg penting.......... ingatlah bahawa hidup kita bukan terhenti disini jika kita kecundang dlm cinta sekalipun.. untuk u all.. doakan aku agar aku berjaya menempuh hari2 mndatang ini tnpa sebuah keraguan.. moga akn di bukan kn lg pintu hatiku utk tidak serik mengenali CINTA.. kerana CINTA itu INDAH . . .

3 comments:

tarzandesa said...

macam putus cinta je...

Relevan said...

Alahai zue..tangkap leleh nie..

PuAn MyVi PuTiH said...

huhuhu biasa lah tu kn.. lumrah hidup..