Tuesday, June 30, 2009

KeNaNgAn TeRiNdAh...



salam semua...

emm kalo bleh aku nk update hari2 blog ni.. xnk ketinggalan supaya u all yg bc ni ada je citer nk bc... tp apakn daya.. kdg2 citer x menarik u msti buhsan kn. huhu.. aku sdg cuba nk meriahkn blog ni.. tgh cr citer2 sensasi (bkn gosip haaaa..) xkn nk citer tntg diri aku je kn.. kdg2 aku xder citer gak... hehe..

REFRESH BALIK KENANGAN LALU..

emm baru2 ni.. (26jun09) aku xder keja nk buat kt opis ni. tgl plak sorg2 kt bilik ni.. kakak angkt aku slalu ckp... huhuhu jaga2 ada org kt blkang... aku ni dh la x berapa berani.. dia kata plak gitu bertambah la x berani huhuhu ( beso saje je ) tp penakut yang amat hehe.. sbnr aku nk citer, aku godey2 internet ni.. aku rajinkn diri buka web PAHANGFM... wahh meriah beb.. berbeza dr dulu. aku respek ar kt dorg, Dj2 da ada BLOG sndiri. cayalah beb.. aku ni bkn keja or ada sedara kt PAHANGFM.. tp aku ni dolu2 shbt phgFM.. id aku time tu 221.. huhuhu lama tu.. tp aku da x aktif cm dulu skrg ni.. segan ar skrg... lg pun org2 kt opis aku dah tau nickname aku kt Phgfm tu. sejak dr tu aku STOP aktif jgn marah ek.. tp aku msih lg jd pndengar setia.. kira rapat @ kenal gak la ngn DJ2 cm Izan (yg perasan comey hehe tp dia mmg comey pun), Abg Nuar( yg selalu kutuk aku), Kak N (kalo ckp sejuk je ht dgr lemah lembut), Abg Is(yg selalu nk cari calon utk aku), Kak Rok, Kak Wan, Kak Roy dll.. tp aku ttp x lupa sesorg yg selalu la aku share kalo ada ape2.. Kak Suhaila Md Daud.. skrg dia kt TerengganuFM dh tukar ( sbb tu skrg aku rajin gak ikuti Forum TFM sbb k.sue ada sana. biarpun jauh d mata tp dkt d hati cewahhhh)

bila teringat blik citer2 ni aku jd kelako plak.. ye la mcm2 aku lalui kt sini.. kenalan ngn shbt la, gaduh la, ada yg nk jodohkan aku la huhu tp yg pling best.. aku dpt kwn2 ( 2 org best friend aku skrg dr sini la) itu yg buat aku terus setia ngn PhgFM kini Radio Malaysia PahangFM.. ingt lagi, Sept 2006 aku pernah di jemput utk satu slot kt Phgfm. dorg jmpt shbt2 utk borak2 kt konti. Masa tu ngn Dj izan dn Dj Faizol. meriah gile bila ktorg bertiga mlm tu huhuhu. aku tgh cr blik pic2 aku bersama ngn DJ2 ni.. nnti kalo jumpa aku post kt sini eh..

1 comment:

tarzandesa said...

macam dj sengoti pun tok tengok