Monday, July 6, 2009

Hari2 yang P.E.N.A.T

salam semua..

tak bleh nk mngeluh nnti org kata x bersyukur plak.. namun, akhir2 ni aku melayari kehidupan dengan penuh keletihan. sbb2 nya adalah.... huhuhu prgrm jabatan yg berlangsung pada (5 julai 2009) so, kena la tolong menolong bantu membantu. walau pun bkn di bawah tngungjawab aku prgrm ni tp kena lah turun padang jugak membantu rakan2.. mmg penat la.. kuar je g mantau, mlm baru smpi umah. itu lah agenda aku dlm seminggu yang lepas.. settle je prgrm, lega terasa tp x dapat lagi nk amik cuti sbb ada 1 lg prgrm menanti.. slps ini aku cuti betul2 la huhuhu bestnya..

tapi.. dlm kesibukan itu hati ku tiba2 di gayuti rasa kerinduan pada seseorg.. namun, aku x mampu berbuat apa2 pabila dia mngambil keputusan untuk berdiam diri. salahkah aku bila aku turut berdiam bila aku cuba mnghormati keputusannya.. aku hnya mmpu pendam sebuah kerinduan itu. aku ingat, bila aku sibuk kn diri aku akn melupakan kerinduan itu.. tp aku gagal.. sekuat mana aku cuba melupakan kuat lagi ia berada dalam hati dan fikiranku..
ssh kan nk lalui semua ini.. aku telah cuba besabar sedaya upaya aku.. aku harap mmpu utk aku atasinya..

ermm kat opis aku pun dh semakin stabil. msing2 buat hal sendiri. jnji kerja siap. aku pun cmtu la. peduli la org nk kata ape pun, aku dah x mampu nk halang. PENAT vs LETIH itu la ungkapan yg paling baik..

aku rasa nk tido je saat ni.. kepala pun pening jer.. Adush.... HELP ME !!!

1 comment:

tarzandesa said...

kasihan zue...
susah2 amik tok aje lah jd pengganti