Monday, July 6, 2009

MEMORI TERCIPTA.... nk upload picture

1st time aku terima sekuntum aje. Then, aku terima 3 kuntum rose dr "si dia".. cantik kan.. walaupun bunga ni akan layu tapi sebuah "kenangan" tak akan layu selamanya.. biarpun aku tak akn terima lagi bunga dari " si dia" tp memori terindah dia saat menerima kuntum2 bunga akn kekal dlm lipatan kenangan ku.. TERIMA KASIH

ini adalah bunga yang pertama kali ku terima dlm hidup.. pemberian seseorg buat aku.. aku mmg teruja dgn bunga dan tak sangka aku terima jugak akhirnya.. (masa tu aku dlm realiti bukan fantasi) walau pun ia layu tp aku "simpan" dlm henpon so x layu la huhuhu....

ni namanya hartini hamzah (skrg puan tini) bakal mummy ni pun kawan karib aku... lama gak kenal ngn dia ni.. semuanya bermula sbg SAHABAT PAHANGFM.. x sngka kn, dr situ kami leh kenal dan rapat smpi skrg..
ni kawan baik ku @ kakak angkat ku.. siti rahiah @ atie.. kenal pun ssebagai SAHABAT PAHANGFM. sejak kawan ngn dia aku rasa banyak menda yg aku leh share ngn dia. kami ni mmg ngam la. kurang2 x la serabut kepala otak ku memikir sorg2.


kak sue (suhaila md daud) dulu DJ di Pahangfm sekarang ni dh tukar ke Terengganufm. mmg best time k.sue konti. ramai pengikut2. nak2 masa buat bicara malam tak ketingalan aku lah hehehe pendengar setia la..(skrg kak nik amik alih) mmg syahdu je dgr baca madah2 penuh emosi.. good job!!!

No comments: