Friday, July 17, 2009

KELIRU.... MUSYKIL...????

Salam pagi jumaat buat anda.... ape kbr agak2 korg arini.. hope semua ok dn dpt teruskan khdupan seadanya..

ermmm smlm sesuatu xterduga telah berlaku.. ape dia???? x tau lah nk kalsifikasikan kes ni cmne hehe cm siasatan polis la plak... huhuhu.. sbnr nye cmni, baru ni aku di kejutkan dengan beberapa email dr ex aku.. aku baca cm biasa je.. selang seminggu aku terima plak kiriman sms dr dia.. aku buat biasa lagi.. dan dh jd luar biasa pulak apabila terima panggilan dr dia mlm td (tp aku x smpt jawab time tu phone kt luar aku kt bilik wat keja pejabat aku yg x siap) aku tgk2 ada miskol.. hairan pelik aku di buatnya..

aku masih buat biasa lagi.. tidak balas email, tidak reply sms dan tidak return call.. dan ape yg aku buat??? entah lah x tau nk buat ape...s mlm aku ada bincang dgn mak dn kakak aku.. ape yg perlu aku lakukan.. dorg kata "tepuk dada tanya selera" aku dh tepuk tp selera x jawab ape2 pun cuma aku rasa sakit ada lah sebab tertepuk dengan kuat hahaha!!!

yang aku musykil, kenapa selepas hampir 2 bulan menyepi baru dia cuba2 untuk mencari aku? kenapa tidak seminggu selepas itu ataupun sebulan selepas itu.. sebab time tu aku masih lg membuka satu slot utk dia mohon maaf.. tapi, penantian aku sia2.. kemudian aku muktamad kan keputusan aku dengan tidak akan amik tau ape2 pasal dia lagi.. tapi sekarang?? ARGHHH!!!!! MENGAPA!!!!!

hampir tak lena tido aku semalam.. dok memikir.. dah lah tu, kat umah aku plak mcm2 petunjuk muncul huhu cm serius je plak hehe acah je la.. sebenarnya, aku tertanya.... dlm pada tu mak dan kakak aku ada termimpi yg ex aku ni dtg rumah.. alamak!!! pastu kat umah aku plak ada seekor rama2 yg muncul dan x mau kuar2 lagi. adoi!!! kucing kesayangan adik aku plak sibuk menjilat kaki nya sendiri.. ermm!!! kata org2 tua.. itu tanda ada org nk datang.. tapi SIAPA????

entah lah... aku rasa aku patut tidak memikir semua ini.. mungkin juga ia adalah kebetulan semata - mata yg tidak ada kena mengena ngn sape2 kot. aku je persan sorg2 ( huhuhu nk cover lah tu namanya ) aku xtau lah kalo benar dia nk baik semula.. cam ada satu lagu tu " KEMBALI PULANG" .. kekasih yang dulu hilang kini dia telah kembali pulang...ape agaknya akn jadi kt aku ek.. dlm hati aku kata... ssh la nk terima blik, mybe kalo kawan je ok kot..

KESIMPULANNYA..... perlukah aku beri peluang pada ex aku utk kedua kali nya atau mungkin aku perlu bagi peluang kat org lain untuk merebut hatiku.. semua nya akn terjawab suatu hari nanti.. dan aku berdoa agar aku dapat membuat keputusan yang terbaik untuk semua.. doakan aku yer...

2 comments:

tarzandesa said...

kalau kumpulan carefree
mereka kata "Menyesal Tak Berguna"

PuAn MyVi PuTiH said...

ermm rasa nya tak kot...