Wednesday, September 9, 2009

09/09/09

Baru aku terperasan bahawa sungguh cantik tarikh kari ni kan.. mungkin sesetengah pihak tarikh ini amat bermakna buat mereka kerana esk mahupun akan datang kita tak akan ketemu lagi 09/09/09 ini... pada sesiapa yang menyambut hari lahir, menyambut ulangtahun ku doakan selamat berbahagia hendak nya...

Bagi aku tarikh ini tidak memberi makna buat diri aku kerana tiada sejarah mahupun cerita di sebalik tarikh ini.. cuma aku mendoakan kebaikan bagi sesiapa yang bagi mereka tarikh ini memberikan makna yang terindah dalam rentetan kehidupan mereka.. dan bagi aku sekadar sempat mencoret kan sesuatu disini mencerminkan kenangan terindah dlam blog ku huhu..

3 comments:

ratu pink said...

A'ah la,enggak perasan tarikh hr ni..mmg cntk,nk tggu 10/10/10 la plak thn dpn,nk wat akad nikah,huahuahua...lawak ngeri jap..

zainuddinm said...

pastu dapat 10 orang anak... yeehhhaaaa...
09-09-09 bersamaan 19 ramadhan. Janji Allah untuk 10 malam terakhir...
beribadat, bermunajat, berdoa.

PuAn MyVi PuTiH said...

btl la ratu.. akak pun nk chop 10/10/10 tu hehe