Wednesday, September 9, 2009

Terus lah TERSENYUM....


Pastikan senyum itu terus terukir biar ape pun yang membelenggu jiwa dan sanubari anda.. Bukan mudah untk kita hadapi semua dugaan mendatang namun berkat kesabaran tentu akan ada penyudahnya..

Berbalik dari situasi semalam, aku terus-terus memikirkan itu dan ini.. tapi aku tetap tiada jawapan.. susah hati aku hanya DIA yang tahu.. dalam kesibukan begini aku di himpit oleh masalah-masalah tersebut.. aku perlu kuat dan aku anggap ia sebagai satu cabaran.. Doakan aku ye kawan2..

Tapi ini semua bukan kali pertama untuk aku hadapi.. aku yakin aku pasti akan berjaya jua.. InsyaALLAH berkat oleh DIA maha berkuasa.. tapi apa yang aku alami ni sama je kan macam sebelum ni.. Cobaan... tidak mengapa.. aku yakin apa yang telah di tentukan untuk aku.. aku terima seadanya jika itu adalah takdir dari DIA.. tapi aku harap sangat jika aku jatuh cinta lagi.. biar lah cinta itu di restui oleh orang tua ku.. akau harap jika jodoh aku telah tiba.. harap-harap biarlah dengan oarang yang aku kenal.. dengan orang yang aku sayang.. dengan orang yang aku cintai.. Tapi...... adakah teman untuk aku???? huhuhu...

Mungkin niat auntie aku baik.. harap kebaikan akan di balas dengan kebaikan juga.. InsyaALLAH.. smpi jumpa lagi.. Doakan ye... Salam....

2 comments:

zainuddinm said...

haaaaa..... dah dekat la tuuu... amiinnn!!!

PuAn MyVi PuTiH said...

sy pun amin kalo ia benar2 terjadi.....