Monday, September 14, 2009

KISAH SEMINGGU SEBELUM RAYA

Salam semua.... hari2 yg susah untk aku lewati namun aku gagahi jua.. aku rasa dlm bulan pose ni mcm2 hal aku kena lalui sendirian.. arghhh.. mula2 aku x sanggup nak nangis pun ade tp aku tetap sabar dan tabahkan hati akhirnya aku amiuk keputusan untuk menjaga hati aku dulu sebelum menjaga hati org lain.. biar lah org nk kata aku pentingkn diri tp aku tetap dgn keputusan aku kerana aku ada sebab2 nya yang aku sorang je faham..

Hari ni aku nak share somthing la... aku berkesempatan ke kuantan, selain menemani ayah aku yg ada temujanji di Hospital sbb masalah mata nya aku juga sempat ke Kuantan Parade.. ermm nk raya punya pasal xper la perabis sket untk aku dan anak2 sedara aku.. Maka sket sebanyak cukup la pakej perayaan kami.. baju raya yang aku tempah pun dah siap kata taylor aku alamak gumbiranya rasa hati...

kuih raya ada la sket2 yg dah siap.. mak aku plak sibuk dengan bisnes kuih Maruku dia, alhmdulillah rezeki dia bnyk plak dapat tempahan...mak aku buat sendiri tau.. aku pulak sibuk dengan bisnes kerepek bawang (aku amik dari pembekal daa hehe) nayaris2 jugak xdapat tau sbb pembekal aku buat hal last minit.. bayang la da abis tempahan aku tp kerepek blum dpt lagi.. bak kata adik aku kalo x dapat jugak kena lari la raya ni selamatkan diri huhu hampeh tul idea dia...

ape2 pun, dlm sediah ada gembira dalam suka ada duka. itu saja prinsip yg perlu kita pegang supaya kita sentiasa beringat dn ingat dn ingat... hehe

2 comments:

zainuddinm said...

biar putih tulang jangan putih mata... biarkan je putih myvi cukup laa... hehehe..

PuAn MyVi PuTiH said...

yup... betul betul betul