Friday, September 4, 2009

PICTURE.. PICTURE..

salam pagi jumaat.. ape khbar korang hari ni.. smga sihat sejahtera hendaknya sepanjang menjalani ibadah puasa... hari ni x tau nk share ape dan rasa2 nk share photo2 menarik jer ngn korang.. so, stay tune eh....

Yg sweet dan manja ni.. Nur Alyaa Zahraa anak kakak aku yg sulung.. ewah2 kalo bab melaram, menari, mendengar lagu, menghiburkan hati dia lah orang nyer.. baru je 2 thn lebih tapi petah bercakap..

picture ni aku amik masa kt pantai rompin.. masa ni mak ayah dorg x tau aku ajak dorg main pasir pantai hehe.. balik je aku kena marah, abis bebudak ni bermandikan pasir pantai.. huhu ampun buk... kalo dorg balik umah aku, mmg aku lah yg dorg cari utk p jalan2. nk g taman la, nk g pantai la.. makteh dia ni la yg kena bertangunggjawab....

No comments: