Friday, September 18, 2009

SELAMAT HARI RAYA


SALAM, dah x berapa lama lg umat islam akan menyambut Aidilfitri.. justeru itu, aku ingin mengambil kesempatan mengucapkan kepada semua pengunjung blog ini dan semua yang "follow" aku selama ini.. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAFA ZAHIR BATIN... jika ada yg tercoret di blog ini menguris hati dan persaan u all ataupun ada yang terkasar bahasa terhadap penulisan aku.. MAAF yerkk.. semua yang tertera di sini tidak ada kena mengena dengan sape2 pun.. mungkin jika ada persamaan itu adalah secara tidak sengaja...

aku pulak seminggu akan meninggalkan u all hehe.. cuti da.. so, aku naik cuti nnti barulah aku akn update eh.... nnti kan sesuatu yang terbaik dr aku buat u all..

SALAM ADILFITRI, BERHATI-HATI DI JALAN RAYA.. JAGA DIRI SELALU.. SEMOGA KEBAHGIAAN MENGIRINGI U ALL... MUAHHHH... (tentu aku rindu menjelang raya ini)
nnti kan ceritanya..........................