Friday, September 18, 2009

KaD RAYA... Horey.....

Salam Menjelang Raya semua,
alkisahnya semalam aku terima Kad Raya... aduh gumbira rasa hati.. mungkin bagi sesetengah org kiriman Kad Raya ini dah x di sambut baik lagi.. mana tidaknya sibuk dgn SMS, MMS, dn beberapa lagi alternatif lain untk menyampaikan Salam Aidil Fitri..
Tapi... tidak bagi aku, walau zaman serba canggih ini aku masih lagi menggunakan kiriman Kad Raya.. ada makna tau dengan cara ini... mgkin nmpak kolot tapi ia sebenar memberikan sentuhan yang mendalam buat seseorg penerima.. kwang2 yg 3 tahun lepas aku masih simpan lag tau.. so, aku tiap tahun.. pastikan rumah aku ada gantungan Kad Raya setiap kali Hari Raya... smlm aku terima kad dari kakak angkat aku Dj Terengganu FM Suhaila Md Daud.... Tq kak sue dan juga dari Sahabat PahangFM Camar Sejoli... TQ TQ TQ..
aku masih menunggu kad kiriman My Sister Sweet Atie... ermmm katanya mybe kesesakan di Pos Malaysia mnyebabkan kiriman dia blum smpi hehe.. TUNGGU!!!!.... dan aku juga gumbira kerana kad-kad yg aku kirim buat teman2 aku telah pun selamat di terima oleh mereka.. soal nk balas tu no 2 yg pnting "amanat" aku dorg telah terima hehe....

No comments: