Thursday, September 3, 2009

SENYUM SEINDAH SURIA.....



Salam semua.. ermm dah 13 Ramadhan hari ni kan... cepat saja masa berlalu tp ia akn tetap berlalu tnpa kita sedari.. arghhh... memikirkn soal masa sama seperti aku memikirkan umur yang semakin menignkat... ermmm aku takut sangat huhu... bagaimana masa depan aku.. kehidupan aku.. teman aku.. cinta aku.. calon suami ku.. ????? semuanya dalam kepala otak aku.. bila masa teman2 bertanya itu dan ini di saat itu juga hati aku tidak keruan.. aku tidak akn dapat lari dari soalan2 spt... bila nk kawen? dah ada calon ker?? arghhhh ya ampun sabo je la bln2 pose ni....

Semua itu bkn kehendak aku.. kalo dorg risau pasal aku.. aku ni lagi la risau pasal diri aku sendiri.. aku pasti dgn Takdir Ilahi, pasti aku akn dapat merasai ape2 yg teman2 aku rasa iaitu kebahagiaan bersama insan tersayang dan aku juga yakin suatu hari nanti aku juga mmpu menjawab tiap soalan2 yg di lontarkan kepada aku.. InsyaALLAH..

Hari ni... rakan2 aku menegur...wajah aku berseri2 aje msuk opis pagi ni.. bila aku anto MMS kt mmber aku jwpn yg sama aku terima..hermm pasal ape ek... biarkan hnya aku sahaja mengetahui hehe.... okey la.. smpi sini dulu.. aku nk smbung wat keja jap... see u...

1 comment:

zainuddinm said...

"..mohonlah kepada-Ku, nescaya akan Aku kabulkan.." terjemahan dari petikan ayat Al-Quran.