Tuesday, October 20, 2009

Ape dah jadi...

tanggal 20 OKT 2009... jam 9.20 pagi.. akau tak akan lupa tarikh ni... aiseyman entah cmner cik myvi kesayangan aku dek langgar org... huh... nasib la bumper belakang aje... tp aku tak puas hati sbb mat motor ni x pasal kalo dorg bawak motor.... entah ape dorg nk kejar pun tak tau la.. ish2 sungguh tidak adil..

aku pun da mula gabra time tu.. 1st time kena cmni.. dia 2 org dan aku sorg2.. last2 aku call mmber opis aku suh dtg tgk aku... huhu.. terus p bengkel.. walaupun x seberapa bayaran yg dorg kena ganti balik tp kesedaran sivik yg aku nk bg kat dorg sebenarnya huhu.. Motif utama aku supaya dorg lebih berhati-hati di kawasan larangan huhu.... lepas settle trus blah.. hampeh nyuir la

2 comments:

zainuddinm said...

tu laa... kalau pompuan bawak keta, suka brek emergency. hehehe...

PuAn MyVi PuTiH said...

eh.. tlg sket erk.. mana ada pun.. sy elok je dia yg lnggar.... tension tul..