Tuesday, October 19, 2010

Bertukar Status.....

Ape makna nye ek... meh saya citer kn.. pada tanggal 16 okt 2010 jam 12.00 t.hari saya dan rombongan ke suatu lokasi bagi menyampaikan hasrat sekeping hati.. acara di jalankan selama lebih kurang 1 jam dan dengan itu tercapai lah kata sepakat bagi mengikat janji dua buah hati menjadi satu... maka terjalinlah ikatan pertunangan antara En Aidil Fazri Ahmad Badli dan pasangannya Amiera Abdullah....

yang si lelaki itu adalah sepupu saya... dia ni adalah yang ketiga sepupu saya yang berjaya melangsungkan pertunangan pada tahun ini.. saya, bila pulak??? soalan wajib dan jawapan yang saya sediakan juga wajib.. korg da tau kan so tak perlu la saya nak jelaskan lagi kan....

tahniah buat pasangan.. semoga berkekalan... doa kan buat saya agar punyai kesempatan dan peluang seperti kalian.... tunggguu.....

2 comments:

ratu pink said...

wat suspens jerrr...igtkn k.zue yg dh terikat...hehe

Nizam Awang Brahim said...

Jodoh ter dah ande.Kitnye tak berjumpe je lagi...InsyaAllah sampei la ter nanti...