Friday, October 15, 2010

sedih ku.. sakitku... ku terima...

pedih nya bagai di hiris sembilu bisa.. mengapa masih ada yang belum henti-henti untuk membuat tuduhan pada saya... apa salah saya pada mereka... kegagalan cinta itu bukan kehendak saya... itu adalah takdir... mengapa mereka tak bertanya pada pihak satu lagi tapi mengapa mereka terus terusan menyalahkan saya.... itu tak adil.. oh Tuhan berilah aku kekuatan....

mereka hanya tahu membuat kesimpulan dan bukan untuk selidik dahulu.. biarlah, saya akan tetap terima semua ini.... hak mereka untuk terus mengata dan membuat tuduhan saya tak akan campur... sya akan terus berdoa agar kebenaran pasti akan muncul suatu hari nanti...

Memilih kot? adil ke... saya tak kisah.. teruslah buat tuduhan... mereka tahu tak betapa saya terlalu sedih dengan perpisahan lalu.. pernah ke mereka ambil peduli.. tak ada kan.. hanya saya seorang yang lalui nya... tapi, untuk apa saya maklum pada mereka sedangkan mereka tak akan ambil tahu pun....

No comments: