Monday, January 3, 2011

Demam Rindu...


Yup!! betul la title kat atas tu... mmg saya sangat RINDU dan sedang di landa Demam RINDU... bkn pd org lain.. of coz la my encik tunang hehe... memang sangat sukar nak citer tapi memang benar saya sangat la rindukan dia... bila lama tak jumpa.. tak borak2.. sure pnyakit saya tuh akan datang huhu... saya akan pastikan setiap bulan jumpe dia... setiap hari dapat phne call or saya call dia.. tak bole tak dengar suara sehari memang kelam kabut la saya huhu.. cuma, bila free sket baru la kami chat kt fesbok...encik tunang kat kuantan saya kat rompin.. walau jarak mybe dlm 280km or 2 jam perjalanan tapi rindu tu lebih mendalam dari semua tuh..

alhamdulillah, sejak kenal dn sekarang menjadi tunang kepada encik tunang.. kami tak pernah gaduh or marah2.. merajuk tu ada la.. itu pun sy yg merajuk kwang2.. salah saya jugak.. sbb saya yang tak faham keBZan dia huhu (kdg2 la bkn selalu eh).. saya sangat bersyukur dengan kehadiran dia dalam hidup saya..


Dating?? hurmm rasa tak pernah kot... sbb kalo just turun kuantan saje2 ats tiket nk dating tu mmg x pernah.. tp kalo jmpe ats tiket lain tu mmg ada... selalu tu tak la tp kebanyakan la.. itu la namanya kebetulan.. 2 in 1 huhu..

ape2 pn, saya sangat sayangkn encik tunang ni hehe... encik tunang pn sangat sayangkn saya katanya.. Tq My Love... harap sangat2 impian perkahwinan kami pada 2011 ni akan menjadi knyataan.. harap jugak dia cinta terakhir saya dn hubungan ini berkekalan selamanya.... AMIN..

p/s Encik Tunang... bila kita nak dating ni hehe





No comments: