Tuesday, January 25, 2011

hehe encik tunangku...

As Salam, selamat hari selasa buat semua... hurmmm saya masih teringat ingat dating ngn encik tunang hr ahad lepas.. sangat seronok dn bahagia sangat.. jalan2, shoping, mkn2 sama2 (tq gak kt encik tunang sbb belikan "Vincci" kat sayang hehe).. rasa nya ni lah 1st date kami sejak bertunang... yang kelako rasa nya, akhirnya dia join venture mlm tu utk sama2 hapening kn kuantan with my cousin haha.. lbh kurang 20 orang berkumpul secara tak sengaja.. ok lah tuh kn, bukan je dapat mengeratkan silaturahim tapi dapat gak encik tunang kenal my cousin dengan lebih rapat..

biasa lah, cousin ku ini memang semua nye hapening n meriah bila jumpa.. tapi encik tunang kata, x takut pon dengan cabaran ni coz family dia pun camtu gak.. tabik spring!! la kt u ek.. ok lah kn satu geng lah kita ni..

dan paling mmbuatkan aku sangat gumbira hari ni adalah... 1st time encik tunang komen kt fesbok sejak aku kenal dia.. dasyat kan.. encik tunang pn ada fesbok tp bg dia just utk dptkn maklumat bkn berkongsi maklumat.. so, encik tunang ni mmg tak minat nk post or comment smthng kt fb dia, fb aku or kwn2 dia.. lastly, aku create 1 fb (group) utk aku n encik tunang je.. yg ni privacy sket just kami berdua je yg tau akaun ni.. so, hr ni dia dah komen.. bgus my love coz ada kemajuan dah hehe..

1 comment: