Wednesday, February 9, 2011

I'M HaPpY :-).

Assalam, cuti raya cina baru ni brkesempatan untuk bercuti bersama keluarga, encik tunang di samping kami memenuhi undangan pertunangan sepupu ku.. hurmm thanks a lot to encik tunang coz sudi mnjadi peneman setia sayang sepanjang berada di sana.. sebenarnya bukan lah percutian kosong tapi lebih kepada kekeluargaan.. ni lah peluang yang terbaik utk encik tunang trus mngenali keluarga ku.. alhamdulillah semua nya berjalan dengan lancar..

Yang paling indah percutian itu adalah, aku punyai peluang untuk bertemu bekas cikgu sekolah.. cikgu ni mmg aku sayang sbb dia lah satu2 nya cikgu yg masih setia mnjadi penasihat kepada ku sehingga kini.. brsyukur sangat sebab impian nk jumpa dengan dia telah menjadi knyataan.. tq ek encik tunang sanggup meredah traffic jem yg luar biasa itu utk ke umah cikgu sayang hehe.. melihat kebahagiaan org lain itulah kebahagiaan ku.. sangat senang hati bila cikgu dah kawen, punyai teman hidup dan bakal brgelar ibu sedikit masa lagi.. masih ingt pesanan yg di titipkan buat aku.. zulliana, kdg kala yg lambat itulah yang terbaik ALLAH nk beri pada kita.. kita akn harungi pelbagai dugaan dlm hidup tapi ALLAH tak pernah lupa untuk mngutuskn kebahagiaan itu untuk kita.. jodoh kdg kala tak perlu di cari kerana bila tiba masanya dia akn ada juga untuk kita.. nasihat yg di berikan itu adlh dr pngalaman dia sndiri.. cikgu, sy sngt2 hargai kerana nasihat itu saya telah brjaya menemui kebahagiaan yang ALLAH janjikan buat saya.. alhmdulillah..

No comments: