Saturday, January 1, 2011

Selamat Datang 01.01.11

salam,
sedar tak sedar hari ini merupakan hari pertama kita melangkah ke tahun 2011.. cepat betul masa itu datang.. ape2 pun, kita tak akan mampu kata tidak kerana ia akan tetap hadir.. bersedia @ tak ia akan tetap muncul..

pasti ramai yg mula memasang azam dn cita2 baru.. bagaimana 2010 adakah ia telah tercapai.. bagi aku sendiri, dari sudut peribadi aku telah berjaya mncapai impian yg penting dalam kehidupan aku tahun lps apabila telah tdiikat dengan sebuah ikatan pertunangan dengan jejaka yang sayangi, cintai, kasihi serta fahami aku.. syukur dengan kurniaan ini..

pada tahun ini pula, sudah pasti aku brazam utk mnjadi isteri yg baik kpd suami yang baik selepas sah menjadi pasangan suatu hari nnti.. insyaallah.. dan ada juga beberapa impian yg telah aku simpan utk dijadikan azam tahun ini.. yg penting aku akn perbaiki segala kelemahan serta kekurangan dlm kerjaya aku sendiri..

semoga kehadiran tahun baru ini amalan serta ibadah kita kepada DIA yang satu semakin bertambah dan dipertingkatkan selain mmberikan kita lebih rezeki, dipanjangkn umur, diberikan kesihatan yg baik, keberkatan, kejayaan, kebahgiaan dalam ape jua yang dilakukan..

No comments: