Friday, May 20, 2011

105 hari lagi

As salam dan salam ingatan buat semua..... sekejap sahaja masa tu bertukar ganti.... dalam perkiraan mahupun perhitungan.. ( rasa macam tak sanggup nak kira ) bila di hitung ia akan semakin hampir.. wal hal, aku sememang nya teruja dengan detik tersebut.. kdg kala detik2 itu mencemaskan kerana banyak lagi perkara yang aku masih belum selesaikan..

Agaknya, bulan ni memang kurang bernasib baik kot.. mood pn berubah... jap ok jap nk marah jap lagi nak merajuk pulak.. sensitif? sy di gelar begitu.. tak mengapa dan saya mengaku.. wajar lah seorg wanita itu berjiwa sensitif kan..

ARghhhhhh saya memang sedikit terasa bulan ni.. kehidupan nya lain sangat... tak pernah alami situasi begini.. wah, saya tahu.. inilah di katakan dugaan kehidupan.. tak pernah rasanya sunyi dan sepi sebegini lama.. mula2 ingatkn cuma seminggu.. masih boleh diam.. pastu msuk pulak minggu kedua... smpi minggu ketiga masih belum ada perubahan... dah x bole tahan. kena brtanya dan bersuara.. akhirnya, saya temui jawapan yg saya cari...

Memahami situasi @ keadaan tertentu pasangan kita bukan sesuatu yang mudah.. tapi, saya tak pernah mengalah... saya terus belajar dan kalo tak tahu saya akan bertanya.. ( terbelit belit lak statement mlm ni huhu ampun ye ) bagi saya , umur itu adalah sekadar angka yang tak membezakan ape2.. tapi saya ikut flow dia.. ikut rentak.. dan saya telah berjaya mengatasi.. tempoh sekarang adalah bertenang.. kdg kala bila dlm diri kita ada sesuatu yg berlaku di luar sedar kita.. jgn cpt kita melatah.... kita kena fahami betul2 sblm ambil ape2 tindakan.... bkn brgaduh @ merajuk cuma situasi yang tak sesuai menonjolkn kemesraan spt selalu.. ambil masa agar mood itu kembali pulih.. smga ape jua yang berlaku akan kembali spt sedia kala...

Janji setia yang mengikat segala.. berpegang pada ikrar dan saling memahami itulah kunci sebuah ikatan...

No comments: