Thursday, May 5, 2011

aku kini 28 Tahun..


5hb Mei 2011... aku kini 28 thn... cepat nya masa itu berlalu.. sedia @ tak ia akn tetap brtambah.... di usia 28 thn ni aku mngharapkan akn menjadi seorg yg lebih matang dlm ape jua situasi.. pertama kali dlm hidup, thn ni aku menyambut ulangtahun kelahiran sebagai seorg tunang kepada seseorg... alhmdulillah, sangat2 bersyukur.. lebih bermakna lgi bila besday si dia selang sehari je dgn aku..

Namun, hari bersejarah aku pada kali ini.. tiada bezanya... sama2 seperti hari2 yang ku lalui.. tiada sebarang sambutan, tiada acara potong kek, tiada kad dan juga tiada hadiah... sangat sedih kan hehe.. tak mengapa kerna semua itu aku tidak trlalu mengharap.. cukup lah sekadar sepotong ucapan dan doa untuk kesejahteraan aku... itu sudah memadai... janji dorg masih mngigati itu da sangat bagus... insyaallah, thn hadapan aku akn sambut ulangtahun kelahiran ku sebagai isteri orang... amin..

No comments: