Wednesday, March 14, 2012

Terlupa dan Tak Sengaja....


Assalam, lama sungguh tak bertemu kalian di sini kan... hampir 5 bulan.. nasib la masih "bernyawa" blog ni... terlupa dan kadangkala kekringan idea di tambah pulak dengan sifat M tu mmg la berhabuk kt sini hehe...


Tak ada yg nak di ceritakan sebenarnya... sbb tu lama menyepi.. ye la, saya hanya biasa meluahkan sesuatu kesedihan di sini.. mencoretkan bicara berkenaan perjalanan sebuah kehidupan... tapi kini hidup saya selepas "transformasi" sangat bahagia sbb itu kesedihan itu sudah tiada untuk di kongsi bersama kalian di sini.. Alhamdulillah kebahagiaan yang saya cari selama ini muncul jua dan membuatkan hati saya berbunga riang seolah-olah ada kupu2 je kt dlm hati....

Insyaallah, jika ada ruang waktu saya akan selalu update.... kalo ada kerajinan la kan... hehe... seee u, take care.....