Wednesday, March 21, 2012

Koleksi ke 50

~~ InGin BeRkAsIh LaGi by DAMYA HANNA~~




Assalam.... saje nk kongsi hari pasal koleksi.. ape ek???

Saya amat minat dengan novel.. so, baru2 ni berkesempatan ke Karnival Buku Pahang yang di adakan di Zenith Hotel Kuantan.. dengarnya pertama kali di adakan di Pahang. dan sambutannya sangat menggalakkan... ramai la pencinta2 buku sekelian memeriahkan majlis...

Tidak melepaskan peluang yang ada, saya turut serta hehe.... dan mmg hampir sawan jap sbb tgk mcm2 jenis novel ada (dlm dompet je x brape nk penuh) kalo x sure penuh rak buku kt umah hehe..

Ape2 pn karnival mcm ni mmg x rugi kalo di adakan setiap tahun... kita bole lihat sekarang pengemar2 buku dlm pelbagai jenis dah makin ramai... dari novel, akedemik, ilmiah, knk2, motivasi dan pelbagai lagi bole dapat di karnival buku tersebut..

dan yang paling penting saya tak ketinggalan untuk mendapatkan koleksi novel terbaru saya....

yg ni pn salah seorag novelis favourite saya.. InsyaALLAh akan dapatkan dalam masa terdekat ni..


~~ Terus CinTai Aku by Aleeya Aneesa~~

No comments: