Friday, May 4, 2012

Birthday Cintahati a.k.a encik suami

Ya Allah, kenapa hati ni.. saya rasa semacam... rasa seperti kesedihan mnyelubungi seluruh anggota tubuh... cewah meroyan lak aku nih tiba2 huhu

Ape2 pun, saya xnak berfikir sangat.. nak terus pandang ke depan agar terus menjadi seorang yang tabah.... huhu... wake up!! hari ni 04/05/2012 adalah hari yang penting dlm hidup saya.. hari ni merupakan hari ulangtahun ke 35 kelahiran suami saya yang tercinta.. 1st time sambut sbg husband n wife.. konon berangan nk cuti2 malaysia sempena tarikh2 penting ni tp nmpk nya keadaan tidak mengizinkan lagi.. xper lah mybe bkn rezeki kn..

Biasa lah wanita kan... pasti tarikh2 penting spt besday, anyversary mnjadi sebahagian tarikh yg beliau akan ingat.. berbeza dengan lelaki kdg kala anggap date tu sbg x berapa nk penting sangat.. ada sambutan or tidak x berapa nk kisah sangat huhu... tp jiwa wanita ni lain, lembut, sensitif, sentimental... kot mana pun dia msti nk buat sesuatu yg istimewa sempena hari istimewa utk dia kenang sampai bila2...

Sempena besday si cinta hati.. aku dah sediakan hadiah.. bagi ku, walau berapa pun harga nya aku tak kisah sbb aku beli khas utk si dia yg aku sayang... slps beberapa kedai aku servey.. akhirnya smlm dpt jugak.. xper la ssh sket jnji puas hati kan.. hope si dia suka.... 

Tapi, istimewanya rasa diri ini.... hari ini besday suami dan esk adalah besday aku.... jarang2 perkara mcm ni berlaku kan.. dan kerna itu aku sangat bersyukur dan rasa bertuah sangat... Thanks GOD kerana telah memberikan yang terbaik dalam hidup kami..




ok semua... esk sy smbg update kisah besday si cinta hati ek... see u soon.. Assalam...


No comments: