Thursday, August 13, 2009

KOLEKSI NOVEL

korang suka ke baca novel?? hermm ni lah koleksi kesayangan aku... dh hampir 5 tahun aku mngumpul.... ni baru sebahagian.. novel ni semua rasa akn ada dlm hati kita bila kita membacanya.. malah, aku belajar sesuatu pun bermula disini.. bnyk pngalaman, pngajaran yg boleh aku ambil utk jadikan renungan dan sempadan... pada mula x suka sgt, tapi pabila di hayati ermmm ia cukup bererti...

Karya-karya Aisya Sofea, Anis Ayuni, Norhayati Berahim, Damya Hanna menjadi koleksi kesayangan aku.. sehingga kini aku berjaya mngumpul lebih 30 buah novel sehingga kadangkala aku sendiri teringin untuk menulis novel... mgkin suatu hari kot... korang akn baca karya Zulliana hehehe jgn siapa duga kn.. skrg sedang sibuk kumpul material... kalo ada rezeki, ada keyakinan mgkin akan muncul juga... InsyaALLAH

Novel-novel ni sebenar aku amat sayang.. mnggunakan wang poket sndiri untuk membeli.. mgkin ada yg kata alahai pe lah sgt RM20 utk beli novel kn... beli makanan pun knyang.. ermm mgkin itu hak mereka... tapi untuk novel aku sanggup kerana di sini kdg kala aku akn dpt luangkan masa untuk mngkilangkan kekusutan fikiran.. dulu aku berhenti seketika dan jadikan novel sbg penyeri.. ye la masa tu aku sibuk dgn nk beri tumpuan pada seseorg... skrg aku bebas dan aku jd kn novel2 ni peneman sepi aku.... kerana ia koleksi peribadi kesayangan aku.. kalo ada yg pinjam so kena pulang seperti mana dorg pinjam la.. xleh ada kerosakkan hehe..

5 comments:

zainuddinm said...

aku suke satu novel tu yang tajuknye.. "airani" tulisan sape dah tak ingat.

ratu pink said...

k.zue should try rosliza razali punye tjuk dia OMBAK CINTA tau,bkn ombak rindu ek..test bc,blh mngalirkan airmata,ker dh bc???hehe..

zainuddinm said...

ada tak novel yang tajuknya "AIRANI" ??

PuAn MyVi PuTiH said...

ye ke ratu.. nti akak try eh.. ermm ARIANI x tau plak

prince adnil said...

airani by abd talib hassan..novel lama by creative publishing