Thursday, August 13, 2009

YANG AKU SAYANG

KELUARGA BAHAGIA hehe.. fmly aku ni... ni juga yg paling aku syakg.. kalo mereka tiada siapa lah aku.. dorg ni la yg selalu berada di sisi aku walau ape jua yg berlaku. tidak pernah untuk berkecil hati ape2 pun kami ttp satu kuarga...

Ini juga harta yang aku ada.. kot mcm mana pun aku kena jaga elok2... bkn sng nk dapat.. aritu pun puas merayu kat ayah suh bayar downpayment hehe... skrg dah hampir 2 thn jugak aku gunakan cik myvi putih ni.. kira ni la BF aku huhu.. muahhh

koleksi ini antara yang aku sayang juga.. kerana hanya dengan benda alah ini je aku dapat berhubung dan berinteraksi dgn sesiapa sahaja.. namun, HP ni kdg2 sudah tidak bunyi cm dulu lg.. kalo dulu mak aku ckp cm YB je HP xpernah berhenti hehe.. skrg ni be silent dah... biasa lah kn... tapi aku ttp sayang kt benda alah ni....

sweet tak.. ni la koleksi peribadi aku... semua ni aku sayang sebab pemberian sahabat2 aku.. walau pun tak seberapa tapi ia cukup bermakna.... TQ SAHABAT... korang mmg stailo la huhu..

2 comments:

Relevan said...

Abang sayang tak de ke zue..?

PuAn MyVi PuTiH said...

itu kena tunggu!!!!!