Tuesday, September 15, 2009

NyUm!! NyUm!!


Huhu.. amacam selera tak korang?? kalo aku ngn donut mmg x dapat di pisahkan bak kata opismate aku.. hampeh tul leh plak dia bagi gelaran tu kt aku..

al kisahnya, smlm semasa aku berkesempatan ke Kuantan kerana mengahantar laporan di pejabat KEMAS negeri.... masa on the way nk balik tu.. aku nengok EC MALL mcm memanggil2 nama aku hehe.. sbnr da lama sngat aku mengimpikan nk makan donut.. smlm tercapai jua... biasa kalo aku ke Kuantan donut kat Big apple ni mmg aku x ketinggalan.. akhirnya smlm aku berjaya memujuk opismate aku untuk ke Ec MALL.. dan menbungkus sekotak donut utk di bawa pulang huhu tq geng...

bab donut dah settle.. kes lain plak.. kami teruja dengan sale yg di buat kt tingkat bawah tuh.. alamak, korang bayang la kalo jenama gah spt Sembonia, Bonia, Carlo Rino, CR2 dll sale gile2... aku plak mmg da kehabisan bdget.. alamak mmg tangkap lelale nya... mmber aku sempat la rembat sepasang kasut bertumit, tali pinggang husband dia, baju ayah mentua dia... huh aku plak, dek kerana rakan aku ni "banker bergerak" smpat la gak aku merembat sepasang kasut Sembonia utk raya ni hehe....

2 comments:

zainuddinm said...

wahh!! bestnye ade kawan @ bank bergerak macam tu. aku takde baju raya tahun ni. boleh le tolong belikan. hehehe...
Donut tu ade kat kuantan je ke ?

PuAn MyVi PuTiH said...

alahai din.. byr balik la bkn free.... huhu
ermmm setakat ni dlm pahang kuantan je la.. tp luar phg lg bnyk....